reklama

Vedeli ste, že láska je z mäsa a kostí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Viete že láska je z mäsa a kostí?

A že keď raz chytí, už nepustí?

Ja som to nevedela.

Fakt. A potom mi dala medené krídla

a povedala „Leť!“

A oni zatrepotali

a na prach zhoreli.

Chúďa. Celé noci plakala.

Nevedela,

že ja umieram v každej básni

pre teba.

Nevedela,

že sa smejem cez slzy,

aby som v múroch tvojho strachu,

videla padať hviezdy,

na oltár tvojej radosti.

A že s každým tvojím úsmevom,

sa kĺžem na špagáte snov,

k zbierke tvojich obrazov.

Ona nevedela,

že ťa žijem v inom vesmíre.

Že si chválime

dotyky rúk a úsmevy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spievame falošne

cudzie refrény

a umierame na dne

každého dňa.

Chcela čokolády a kytice,

deti a na krivo pribité police

v dome,

kde by sa hriala

a kvitla

úplne bezbolestne.

Ja sa však cez pomyselné

mreže

dívam na tvoje ramená

a už viem,

že medzi mužom a ženou

musí fungovať anarchia.

A tichá ruka,

čo v mukách života

len tíško šeptá,

že zajtra

bude lepšie.

Láska je stopa Dona Quijota,

ktorá sa nebojí,

že nie je skutočná.

Pretože prežíva

v duši každého poeta. 

Veronika Dobrová

Veronika Dobrová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Charles Bukowski povedal: "Nájdi čo miluješ a nechaj, nech ťa to zabije." Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu