reklama

Vedeli ste, že láska je z mäsa a kostí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Viete že láska je z mäsa a kostí?

A že keď raz chytí, už nepustí?

Ja som to nevedela.

Fakt. A potom mi dala medené krídla

a povedala „Leť!“

A oni zatrepotali

a na prach zhoreli.

Chúďa. Celé noci plakala.

Nevedela,

že ja umieram v každej básni

pre teba.

Nevedela,

že sa smejem cez slzy,

aby som v múroch tvojho strachu,

videla padať hviezdy,

na oltár tvojej radosti.

A že s každým tvojím úsmevom,

sa kĺžem na špagáte snov,

k zbierke tvojich obrazov.

Ona nevedela,

že ťa žijem v inom vesmíre.

Že si chválime

dotyky rúk a úsmevy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spievame falošne

cudzie refrény

a umierame na dne

každého dňa.

Chcela čokolády a kytice,

deti a na krivo pribité police

v dome,

kde by sa hriala

a kvitla

úplne bezbolestne.

Ja sa však cez pomyselné

mreže

dívam na tvoje ramená

a už viem,

že medzi mužom a ženou

musí fungovať anarchia.

A tichá ruka,

čo v mukách života

len tíško šeptá,

že zajtra

bude lepšie.

Láska je stopa Dona Quijota,

ktorá sa nebojí,

že nie je skutočná.

Pretože prežíva

v duši každého poeta. 

Veronika Dobrová

Veronika Dobrová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Charles Bukowski povedal: "Nájdi čo miluješ a nechaj, nech ťa to zabije." Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu